En tydlig och beprövad process
Självklart har vi en process. Det vore konstigt annars. Varje kundcase får den uppmärksamhet det förtjänar.
Det här kommer att göra skillnad för er försäljning eller marknadsföring. Eller både och.
Vad ingår i ett kundcaseprojekt?
Det är egentligen ganska enkelt. Ni väljer, vi skriver. Men eftersom det kan göra extrem skillnad för ditt företag så vill vi göra det här ordentligt.
Det enda du behöver göra är att fråga kunden om deras medverkan. Resten löser vi.
Del 1
Del 2
Redo att komma igång?
Boka ett startsnack så kommer vi fram till hur vi bäst kan hjälpa dig.
Resan till ett kundcase
Från första kontakt till färdig leverans tar vi hand om hela resan. Varje steg är noggrant utformat för att säkerställa kvalitet, värde och resultat som verkligen gör skillnad för er verksamhet.
Strategi
Varje kundcase ska hjälpa er att nå ett visst affärsmål. Vi börjar med att förstå vilket case vi ska välja är och hur det ska användas.
Fråga kunden
Ni hittar de kunder som ska medverka och kontaktar dem. Sen bokar vi in en intervju. Vi skickar också några frågor i förväg.
Intervju
Vi genomför en djupintervju där vi gräver fram de riktigt intressanta insikterna och citaten. Allt enligt strategiska mål.
Skrivandet
Intervjun blir till ett färdigt kundcase. Vi paketerar det enligt era önskemål – som ren text, artikel, PDF eller webbsida.
Godkännande
Den intervjuade kunden får godkänna att allt stämmer. Det brukar sällan bli stora ändringar eftersom det är deras egna ord.
Leverans
Ni får det färdiga materialet och kan börja använda det direkt i er marknadsföring och försäljning.
Vanliga frågor om processen
Vill du se våra paket och priser?
Hitta det alternativ som passar ditt behov bäst.